<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: Wandeltocht langs de frontlijn van de "Groote Oorlog" (2014)

maandag 24 juni 2013

Wandeltocht langs de frontlijn van de "Groote Oorlog" (2014)

Op 15/8/2014 zal VZW de Nacht (organisatie van de Nacht van West-Vlaanderen) een volledig nieuwe 100-km wandeltocht organiseren : langs de frontlijn van de "Groote Oorlog".
Deze tocht zal starten in Torhout en richting Diksmuide en Ieper trekken en vervolgens terug naar Torhout.
Deze tocht kadert in de vele activiteiten naar aanleiding van de herdenking van de Eerste Wereldoorlog en zou ook in 2016 en 2018 worden georganiseerd.

Labels: ,

8 reacties:

Op 2 oktober 2013 om 16:38 , Anonymous Anoniem zei...

Hallo, weet u toevallig iets meer hierover ? Ik probeerde via de site de organisatie vd NVV te contacteren maar voorlopig zonder resultaat.
Alvast bedankt
Mvg Nancy Compagnie

 
Op 2 oktober 2013 om 17:40 , Blogger Didier Reynaert zei...

indien je meer info wenst dan kun je best eens Dirk Verduyn (verantwoordelijke wandelen bij de Nacht) contacteren. Zijn adres en GSM-nr zijn terug te vinden op de site http://www.nvv.be/nl/bestuur/7-bestuur/3-dirk-verduyn

 
Op 8 november 2013 om 14:48 , Blogger Unknown zei...

Mag ik er u op wijze dat de site van de "nacht van Vlaanderen" gehakt is. Spring kort er na op een onbekende site. Namelijk: http://07a15904.linkbucks.com/

Graag had ik geweten of u al actie laten onder nomen heeft in verband met de gehakte site van "De nacht van Vlaanderen en wacht ik nog op een antwoord hoe ik me kan inschrijven voor de 100 km op 15 augusten"Dwars door vlaanderen" en informatie kan krijgen hier omtrend.

 
Op 14 november 2013 om 13:42 , Anonymous Anoniem zei...

Van dat hacken heb ik ook gehoord, ja...ik heb echter zelf nooit problemen gehad om op de site van NVV te geraken.(er staat trouwens niks over de toch op de site)
Deze week maandag , 11 november heb ik Dirk Verduyn gesproken en die zei me dat er "zeer binnenkort" een volledig nieuwe site zal opgezet worden voor deze tocht...de startdatum voor de inschrijvingen is intussen dus reeds ruim voorbij...we blijven in blijde verwachting...

 
Op 18 november 2013 om 17:55 , Anonymous Anoniem zei...

Wanneer en op welke site kan ik me inschrijven.

 
Op 21 november 2013 om 17:39 , Blogger Didier Reynaert zei...

normaal via de site van de nacht van West-Vlaanderen :www.nvv.be

 
Op 1 december 2013 om 20:13 , Anonymous Anoniem zei...

dat zouden er veel graag weten...tot vandaag nog altijd niet dus...

 
Op 1 januari 2014 om 18:37 , Anonymous André Mingneau zei...

site is volledig vernieuwd, wordt nt meer gehackt,
documentatie "through Flanders Fields" komt er vanaf 6 jan op,
inschrijven voor NVV na 't weekend

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage